Britt-sommar!


NU HAR DEN KOMMIT. . .




BRITTSOMMAREN!


KAN DET VARA FÖR ATT JAG HETER BRITT?

ELLER
 
FÖR ATT DET ÄR SEPTEMBER?

ELLER

MÖJLIGEN FÖR ATT JAG FYLLER ÅR DENNA MÅNAD? 




Go´tårta





Blomman jag fick i present av min man... KÄRLEKSÖRT!


NÄ, TÄNKTE VÄL DET. . . 




Blommor vid vägkanten i Järvsö - självaste solen


ÄR VÄL SÅ ATT SOLEN BESTÄMMER SIG FÖR ATT GE OSS EN SISTA CHANS ATT:

 - LYFTAS UPP TILL LJUSA ENERGIER  

- FYLLA PÅ VIKTIGA VITAMINER

- VÄRMA KROPPEN INNAN KYLAN KOMMER

- LYSA UPP SINNET SÅ VI INTE DEPPAR IHOP

- HÄMTA KRAFT INFÖR DEN MÖRKA ÅRSTIDEN





Skogstur i mörkret med familjen

 

LITE SORGLIGT ATT SOLEN FÖRSVINNER MEN SAMTIDIGT VÄLDIGT MYSIGT MED MÖRKRET





Stormånen som är så vacker å förtrollande



TÄNDA LJUS Å KRYPA IN UNDER FÄLLEN FÖR ATT VÄRMA SIG!





Sofias fina hjärtlykta







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0